line

ZSU

karmy

bezviz

zbir2

Ukrainian English French German Italian Russian

Адмінпослуги

  У зв’язку із запровадженням централізованої моделі виконання доходної частини державного та місцевих бюджетів змінено реквізіти бюджетних рахунків для зарахування надходжень, які почали діяти з 02 липня 2018 року.

 

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно

Отримувач: УК Балаклійський рн/БалакліяР/22012600

Код отримувача: 38059663

Код суб'єкта надання послуг: ХА61953

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

Код банку(МФО): 899998

Номер рахунку: 31418530020021

ККДБ: 22012600

Код платної послуги:53

Тариф/розмір плати: 180 грн

Призначення платежу: адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно

 

Адміністративний збір за видачу витягу з Державного земельного кадастру

Отримувач: УДКСУ у Балаклійському районі

Код отримувача: 38059663

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

Код банку(МФО):  899998

Номер рахунку: 34311879127165

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Тариф/розмір плати: 88.10 грн

Призначення платежу: адміністративний збір за видачу витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку

 

Адміністративний збір за видачу витягу з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців

Отримувач: УДКСУ у Балаклійському районі

Код отримувача: 38059663

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

Код банку(МФО): 899998

Номер рахунку: 31314300020021

Код суб’єкта надання послуг: ХА 61953

Тариф/розмір плати: 90,00 грн

Призначення платежу: адміністративний збір за видачу витягу

 

Адміністративний збір за з проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Отримувач: УДКСУ у Балаклійському районі

Код отримувача: 38059663

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

Код банку(МФО): 899998

Номер рахунку: 31113170020021

Код класифікації доходів бюджету: 22010300

 

На виконання вимог Законів України «Про внесення змін   до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 01 березня 2016 року Центр надання адміністративних послуг працює  за графіком:

Понеділок-п'ятниця з 09.00 до 16.00

Середа з 09.00 до 20.00

Без перерви на обід

Вихідні - субота, неділя

 

До уваги мешканців Балаклійського району!

 

  З  01.01.2017 в Центрі надання адміністративних послуг надаються послуги Державної міграційної служби тільки з вклеювання фотографії в паспорт по досягненню 25- та 45- років.

   Отримання паспорта (ІD-карток) по досягненню 16 (14) років, у зв'язку з втратою, заміна паспорта у зв'язку зі зміною прізвища, непридатністю паспорта до користування, отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон здійснюється Балаклійським районним відділом Державної міграційної служби України за адресою м. Балаклія, площа Ростовцева,1 ( вхід з двору, 1-й під'їзд)

 

Положення про центр надання адміністративних послуг
триває завантаження...

Регламент центру надання адміністративних послуг
триває завантаження...

Фінансова звітність
 

 

Наказ № 9-0 від 12.09.2018 "Про визначення уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції"

 

ЗМІНИ, до Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Балаклійській районній державній адміністрації

 

Паспорт Центру надання адміністративних послуг Балаклійського району


В Центрі надання адміністративних послуг при Балаклійській районній державній адміністрації (м. Балаклія, площа Ростовцева, 1, тел. 2-10-44)  надаються послуги Державного агентства земельних ресурсів України

 

 

 

Через адміністратора Центру надаються послуги із земельних питань:

1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

2. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

3. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

4.Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

5.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

6.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

7.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

8.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

9.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

10.Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

11.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

-землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

-обмеження у використанні земель

-земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

12.Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

 

 Адміністративні послуги

(інформаційні, технологічні картки адміністративних послуг)

Сектор містобудування та архітектури управління економічного розвитку, торгівлі, житлово-комунального господарства та інфраструктури Балаклійської райдержадміністрації

 

Адміністративні послуги, які надаються Відділом у Балаклійському районі ГУ Держгеокадастру у Харківській області:

-Заяви

- Інформаційні картки

- Технологічні картки

- Графік прийому громадян

 

Адміністративні послуги, які надаються  Державноюміграційною службою:

- Інформаційні та технологічні картки

 

Адміністративні послуги, щодо реєстрації прав на нерухоме майно:

-Заяви

- Інформаційні картки

 

Адміністративні послуги, щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

-Заяви

 

В центрі надання адміністративних послуг

при Балаклійській районній державній адміністрації

з 1 жовтня 2014 року надаються наступні види послуг, а саме:

1.

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

5.

Державна реєстрація змін про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням

9.

Державна реєстрація:

-права власності на нерухоме майно;

-інших речових прав на нерухоме майно

(крім державної іпотеки нерухомого майна)

10.

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

11.

Реєстрація громадського об'єднання

12.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об'єднання

13.

Внесення до Реєстру громадських   об'єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

14.

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об'єднання

15.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об'єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

16.

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об'єднання, а також про припинення діяльності громадського об'єднання

17.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-і і 45-і річного віку

18. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
19. Внесення до Державного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
20. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку пошмрюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
21. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
 22. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
 23. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
 24. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
25.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

-землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

-обмеження у використанні земель

-земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

26.

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної ділянки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

27. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
28. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
29. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
30. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
31. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів
32. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення, з видачею витягу
33. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів
34. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
 35. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (для надання в оренду або постійне користування)
 36. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення проекту землеустроюстрою щодо відведення земельної ділянки (передачі у власність)
 37. Видача рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та укладення договору оренди або надання в постійне користування
 38. Видача рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі у власність
 39. Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності (для земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, що перебувають у власності)
40. Видача та поновлення експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів
41. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об'єкт
42. Видача висновку на встановлення відповідності об'єкта експертизи вимогам санітарних норм
43. Видача висновку на оформлення ліцензії для провадження діяльності пов'язаної з обігом прекурсорів
44. Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів та для агропродовольчих ринків
45. Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; центрів розведення племінних тварин, підприємств/об'єднань з племінної справи, селекційних, селекційно-технологічних та селекційно-гібридних центрів, іподромів, станцій оцінки племінних тварин; з виробництва та обігу ветеринарних препаратів; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
 46. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
 47. Видача містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки