line

ZSU

karmy

bezviz

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Заступник голови райдержадміністрації

Panasenkoзаступник голови райдержадміністрації

ПАНАСЕНКО ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА

Народилась 05 листопада 1959 року в с.Бригадирівка Балаклійського району Харківської області.

Має повну вищу освіту, у 1985 році закінчила Харківський юридичний інститут, отримала кваліфікацію юриста, у 2004 році закінчила Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, отримав кваліфікацію магістра державного управління.

Трудову діяльність розпочала у 1977 році в народному суді Комінтернівського району м.Харкова (діловод, секретар суду).
З 1978 року по 1992 рік працювала у відділі охорони при Балаклійському районному відділі внутрішніх справ (оператор, секретар-друкарка, інспектор по кадрах)
З 1992 року по 1996 рік – консультант з питань правової роботи і звернень громадян, завідуюча юридичним відділом Балаклійської районної ради.
З 1996 року по 1999 рік – завідуюча юридичним відділом Балаклійської районної державної адміністрації.
З 1999 року по 2000 рік – начальник Балаклійського районного управління юстиції.
З 2000 року по 2005 рік – заступник голови, керівник апарату Балаклійської районної державної адміністрації.
З 2005 року по 2007 рік – начальник Балаклійського бюро технічної інвентаризації.
З квітня 2007 року – заступник голови Балаклійської районної державної адміністрації.

 

Депутат Балаклійської районної ради IV, V, VІ та VII скликання


Заміжня, має двох синів.

Обов'язки та повноваження

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної державної адміністрації

16.03.2016 № 247

 

 

 

 РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ

між головою районної державної адміністрації,

першим заступником голови, заступником голови та

керівником апарату районної державної адміністрації

 3. Заступник голови районної державної адміністрації

ПАНАСЕНКО ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА

 

3.1. Вирішує питання:

3.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, культури, мистецтва, спорту, з питань сім'ї, молоді, жінок, їх соціального та правового захисту, запобігання насильству в сім'ї, соціальної політики, трудових відносин, зайнятості населення, координації роботи з питань соціального партнерства, своєчасної виплати заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат.

3.1.2. Розвитку освітнього потенціалу з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, демографічних та інших особливостей району.

3.1.3. Здійснення заходів щодо соціального забезпечення та соціального захисту незахищених верств населення, сприяє розвитку їх соціального забезпечення, своєчасному призначенню і виплаті державних пенсій, наданню адресної соціальної допомоги та підтримки.

3.1.4. Розробки і забезпечення виконання комплексних програм поліпшення обслуговування соціально незахищених громадян, надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги, регіональних та районних програм з питань охорони здоров'я.

3.1.5. Збереження мережі закладів охорони здоров’я, соціальних закладів, організовує розробку відповідних розділів програм соціально-економічного розвитку району та контролює їх виконання.

3.1.6. Охорони здоров'я, роботи з переселенцями, координації вирішення проблем гуманітарної допомоги, соціального захисту військовослужбовців і працівників правоохоронних органів.

3.1.7. Забезпечення реалізації державної політики у сфері фармацевтичної діяльності та забезпечення населення ліками.

3.1.8. Сприяння розвитку гендерної політики, рівних прав і можливостей для участі жінок і чоловіків у політичному і культурному житті.

3.1.9. Фізичної культури та спорту.

3.1.10. Розвитку спортивної інфраструктури району.

3.1.11. Контролю за виконанням навчальними закладами всіх форм власності державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу дошкільної, позашкільної, середньої, професійно-технічної освіти; контролю за роботою з атестації педагогічних кадрів.

3.1.12. Роботи з дітьми, соціального захисту неповнолітніх, запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми.

3.1.13. Подальшого впровадження державної мови в усі сфери суспільного життя району.

3.1.14. Організації виконання перспективних і поточних планів роботи районної державної адміністрації з відповідних напрямів діяльності, регіональних, районних і галузевих програм.

3.1.15. Забезпечення реалізації державної політики у сфері розвитку агропромислового комплексу району, використання земельних ресурсів, їх захисту та відтворення, розвитку внутрішніх товарних ринків сільськогосподарської продукції.

3.1.16. Реформування аграрних і земельних відносин у районі.

3.1.17. Організації роботи разом із відповідними органами щодо реалізації програм розвитку агропромислового комплексу.

3.1.18. Підготовки пропозицій щодо розвитку сільськогосподарського виробництва, водного господарства.

3.1.19. Забезпечення реалізації державної політики в галузі переробки сільськогосподарської продукції.

3.1.20. Спрямування діяльності районних організацій та установ агропромислового комплексу на розвиток всебічних зв'язків сільськогосподарських товаровиробників із переробними, сервісними та іншими підприємствами та організаціями.

3.1.21. Від імені районної державної адміністрації підписує договори оренди земельних ділянок.

3.1.22. Сприяння органам місцевого самоврядування у здійсненні аграрної та земельної реформ.

3.1.23. Внесення пропозицій щодо реформ у галузях агропромислового комплексу району та розроблення механізму управління в аграрному секторі.

3.1.24. Організації роботи з реалізації законодавства України щодо ринку зерна та цукру.

3.1.25. Забезпечення реалізації державної політики в харчовій промисловості.

3.1.26. Організації роботи щодо виконання державного та регіонального контрактів, створення продовольчих ресурсів зерна, задоволення потреб населення в інших видах продукції рослинництва і тваринництва.

3.1.27. Сприяння діяльності громадських об'єднань агропромислового комплексу.

3.1.28. Координації та методичного забезпечення правової освіти населення.

3.1.29. Спрямовує, координує та контролює діяльність: управління соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку, відділу освіти, відділу у справах молоді та спорту, відділу з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сектору культури, сектору охорони здоров’я, служби у справах дітей районної державної адміністрації.

3.1.30. Координує діяльність: районного центру зайнятості населення, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), закладів освіти, культури, охорони здоров’я, фармації, фізичної культури та спорту, Комунального підприємства “Бюро технічної інвентаризації”, управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі, Балаклійського районного управління юстиції Харківської області, Балаклійської районної філії Державна установа “Харківський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України”, відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Балаклійському районі Харківської області, відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, сільськогосподарських підприємств, фермерських господарств, підприємств переробної промисловості, водного господарства, управління Держспоживслужби в Балаклійському районі, Відділу Держгеокадастру у Балаклійському районі Харківської області.

3.1.31. У межах своїх повноважень взаємодіє із: структурними підрозділами територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, районними громадськими організаціями за відповідними напрямками сфери управління, відповідними постійними комісіями районної ради.

3.1.32. Очолює відповідні консультативно-дорадчі органи при районній державній адміністрації.

 

 

Загальні функціональні обов'язки

 

Графік особистого прийому громадян

Вівторок

перший вівторок

з 10.00 до 13.00

другий вівторок

виїзний прийом

третій вівторок

3 10.00 до 13.00

четвертий вівторок

виїзний прийом

Примітка: час і місце проведення виїзних прийомів визначається за окремим графіком.